Men för i helvete...

Min hund samlar tvestjärtar!
Hon hämtar in dem från balkongen och lägger dem på nåt bra ställe! Nu stannar ju inte de små rackarna där utan jag får jaga runt som en galning med toapapper och rengöringsspray (vilket de för övrigt inte dör ett dugg av) i högsta hugg och skrika eftersom jag är paniskt rädd för dem sedan en incident i baksätet på farfars gula mazda när jag var liten.

Just nu ligger hon inte högt på min lista...
Hon tycker att jag är jättedum som skäller på henne. Men sluta då för i helvete samla tvestjärtar!!!!!!

Och Kenny strejkar... Jag skrev en uppdatering tidigare med då tyckte LG att han skulle trycka på nån annan knapp. Jag tror Kenny och LG är i maskopi, som så många gånger förr..

Jag hoppas Octavia är bra på att ta kryp... Hoppas hoppas.
Jävla ungar..

Kommentarer
Postat av: Ladyn

hahaha hon ÄR så jävla rolig.. hon kanske är såndär.. fjärilssamlare? som har fattat fel? :D

2008-07-21 @ 12:20:32
Postat av: Anonym

Haha! En samlare :D

2008-07-21 @ 12:46:37
Postat av: Anna

Jätterolig!!! Haha.. Hon diggar väl tvestjärtar helt enkelt, tycker att de kan vara bra att ha senare.. Kanske killar skönt i filtarna, JAG vet inte.

Postat av: Ladyn

precis min tanke! att hon gillar när det kryper omkring när hon ligger där och är tjockebulle.

2008-07-21 @ 14:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback