Ludurutt!!

Idag kom mitt satans paket.. Eller avin till mitt satans paket iallafall.
Ladyn är på G över med kattsand åt oss, och lite umgängning hoppas jag väl också!
Jag lockade just med hemmalagat pulvermos och vegköttbullar! Så jag får nog behålla henne en liten stund.. *smart*

Mer konstiga drömmar! Drömde att Ladyn inte alls laddat upp bilder på mina söta djur i sin bilddagbok, och att jag rökt upp mina sista cigg.. Sjuuukt.
Ja, inte värre än de andra ciggen jag drömde om.. Men men..

Fick minsann höra att lilla söta Duelina läser min blogg!! Välkommen, säger vi då!

Nej, om man skulle ta och göra sig till människa innan folket kommer då..

Kommentarer
Postat av: Duelina ;)

Tack tack :) Jag har tjyvläst ett tag jag.. hamnade här en gång när jag klickade på Ullisens länkar.. och sen kunde jag inte sluta läsa, du skriver så roligt. eller inte roligt. men på ett sätt som man förstår och blir gladig av. det är kul :)

2008-07-15 @ 22:19:19
Postat av: Anna

Haha, tack tack. :) Läs på du, ibland förstår jag inte varför NÅN vill läsa skiten.

Postat av: Evelina

Inte "skiten"! Det är bra. Och roligt. Och lite spännande :)

2008-07-16 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback