Kenny and I

Jag och Kenny är överens igen... Det visar sig, tokigt nog!, att Kenny centrifugerar lite bättre om "centrifugera inte" knappen inte är intryckt...
Yes, tekniska högskolan, here I come!!

Så, till kvällen hoppas jag att lukten av sura kläder är borta ur badrummet... Älskade lilla Kenny, inte skrämmas så..

Roadtrippen är flyttad från lördag till fredag! Det är ju spännande... Skoj för att den kommer fortare! Men.. Är man en listhitler av högsta graden, som vissa är, så blir det ju så komplicerat!
Som tur är så har Ladyn lärt sig att det lönar sig att svara på mina dumma frågor, så att alla mindre problem kan lösas snabbt och enkelt i mitt huvud istället för att jag ska krisa när allt kommer närmare och jag inte har koll,.
Anna utan koll = Anna som sätter sig på tvären.

Jag såg I am legend igår! Själv... Krammannen plockade hallon hos polisen, om jag förstod det hela rätt.. Haha..
Nåväl, jag ska se den andra versionen också, så det finns fortfarande en chans för honom.

Just nu tänkte jag gå och koka kräm, för det är tydligen bra att äta varje dag. Även om jag tycker det helt klart är överskattat...
Sen ska jag nog dra en sväng med dustsuckern i vardagsrummet, och skaka lite saker som inte blivit skakade. Troligtvis kommer jag hitta Tjockbulls tvestjärtsgömma också. *blänger på hund*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback