Ja jävlar.

Den duschen satt fint!!!
Åh vad mycket bättre det är att lukta gott istället för att inte göra det!!

Klibbigt och äckligt ute ju.. Känns som om det borde komma åska, men det verkar inte så.
På tal om åska såg jag nåt riktigt skoj idag på tv, Martha hade en veterinär som gäst... Han hävdade att orsaken till att hundar (främst) tycker att det är läskigt med åskväder inte alls var att det regnade, åskade och blixtrade, utan att det var för att de fick statisk elektricitet i pälsen.. Detta löser man enkelt genom att torka sagda hund med en antistatservett!
Hm.. Att jag aldrig tänkt på det...
Där föll hans trovärdighet i backen. Och då kunde jag ändå stå ut med att han tyckte att man skulle blåsa sin katt/hund på nosen för att få dem att svälja tabletter!! Haha..

Efter diverse förvirring i receptionen hos pratpersonen, som glömt att boka in mig, så hade vi vår session. Jag valde att ta semester från henne nu. Känns som om det kan vara bra.
Ladyn hojtade på mig, via sms, och vi mötte upp på Ica. Det blev pizza och soffa.. Och benryckning! Hårryckning kanske snarare.. Röcks gjorde det dock.
Man vet att man har en riktig vän när man a) inte behöver duscha för att ses och b) utan problem kan avhåra sig i dennes sällskap.
Men allt gott tar slut, och Ladyn och hennes lilleman åkte hem.. Jag kände hur tröttheten kom krypande och vägrade ge efter. En panna kaffe åkte på, starkt fint kaffe, tvättmaskinen åkte också på och hunden blev uttagen i skogen.
Och nu, efter den bästa duschen ever, kan jag med gott samvete softa i sängen med LarsGöran.

Imorgon ska jag få besök! Kvart i åtta, närmare bestämt. Haha... Fråga inte varför denna exakta tid, jag vet inte. Det önskades skräckfilm, och det ska jag försöka uppfylla. The hills have eyes står på schemat och frågan är om lilla söt kan sova sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback