Inget sovande..

Blev det.. Jag blir lixom arg och rastlös och tycker det är det tråkigaste som finns att ligga där och vrida på sig. Så, jag gick upp och silade en flarra av farfars vin. Krusbär och svartavinbärt tror jag det ska vara.. Så, ikväll tänker jag sitta på balkongen och sippa vin från 1965 och tänka på min sötaste farfar och njuta.

Sen har jag lite annat fix att stå med.. Antagligen kommer jag slockna ganska tidigt, men det gör inget.. Känns alltid bättre att somna när alla andra är vakna.

Jag och Ladyn var duktiga igår! Vi tog vovvsen och gick på björnön! Båda var skitdryga och svetten rann på oss som höll emot. Men jag förstår min hund iallafall, det var så himla skoj att det var svårt att komma ihåg att det finns regler för hur man går i koppel.
Sen var vi på maxi och fixade färdkost till roadtrippen på fredag!
Jag längtar.. Kanske ska jag försöka snika till mig ett par hål i örat när jag ändå är där! Det var pinsamt längesen jag tog hål i nåt märkte jag.


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Godmorgon sötnos. Förlåt mig nu men jag tänker tipsa om en sida där du genom att besöker sidor och går med på erbjudande på gratis biobiljetter http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 ha en bra dag. Snart bär det av för mig .

2008-07-22 @ 05:57:44
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback