Härlig tjej!!!

Haha.. Ja det är det ungefärliga resultatet från mötet med läkare.. Och det var inte alls den snipiga lilla saken som jag trodde att jag skulle behöva träffa.
Besöket drog iväg över hennes lunch, men vad gör det, jag är ju en sån härlig tjej!
Mmmmm..

Fick nytt recept iallafall, och har hämtat ut vad som skulle kosta över tvåfuckingtusen kronor! Tackar för högkostnadsskydd och fakturor, Apoteket!
Nu behöver jag bara ta isär en kapsel om dagen och försöka få i mig en halvmiljard kulor... Känns bra!

Mina öron kliar och regnet öööööser ner. Känns som om det blir raincheck på bokhyllerensningen hos Mille.. Om det inte ger sig snarast. Inte nog med att jag faktiskt inte har nån lust att gå över halva stan i regn, jag försöker att inte komma hem till folk med dyblöt hund. Bara för att jag är en sån fin människa!

Nej, jag ska ta några pannkakor till och byta kläder tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback