Haha!!!

Noterade just att Luderutt gör reklam i just min blogg!! Haha.. Haha...
Luderutt suger satan, det är vad jag tycker. Om Luderutt tycker nåt annat så tycker jag att Luderutt kan skicka mig en fet jävla check att handla för på deras sida, och gör det i god tid eftersom det tar en jävla månad att få sitt jävla paket!!

Well, nu när jag fått ur mig det.

Jag har sytt massa idag! Och jag är jätteduktig! Snart är mitt fina draperi uppe. Eller, det ÄR uppe, men det sitter lite nålar i det, så ska vi inte alltid ha det.

Noterar att det är "den tiden i månaden" för mig med. Nu minns jag inte vems blogg jag läste det i.. Förlåt.
Jag hatar det!!! Jag ska jävlaremig aldrig mer ha nån slags "den tiden i månaden" mer!
Gör mig gravid och håll mig gravid! Nån? Lite? Snääälla?
Jag är gammal, jag har inte så många fertila år kvar.. Det går snart över.

Har lite mer saker att peta i här hemma idag. Ska färga håret, helt bestämt. Det ser för dassigt ut. Hela jag ser ganska dassig ut för den delen..
Men jag har ETT hårfritt ben! Sen tog batteriet slut.. Så jag försöker vara snäll mot batteriet och ladda ordentligt som det står och allt.. Så... Imorgon beräknar jag ha TVÅ hårfria ben.

Jag är ett riktigt kap.. *mihihihi*

Tio dagar kvar.. Jag har redan planerat att stoppa Octavia i scannern så ni ska få se alla fötter.
(Men säg inget till Ladyn...)

Kommentarer
Postat av: Ladyn

den gör så, bloggen.. det man skriver om reklamar den om! har märkt det tidigare.. i mongots blogg gör den reklam för barn och grejer. eller alltså, barnsidor.. haha...



man scannar INTE min gråben. då kan det hända att jag tar henne själv. såDETså.

2008-07-17 @ 13:54:08
Postat av: Anna

Haha.. Vad roligt! :D



Nä.. Nä.. Ska inte..

Postat av: Ladyn

haha somfan.. le blogg smart.. hha..



bra. snäll ska man vara!

2008-07-17 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback