Fullmåne

Fullmånen lyser klart över oss, konstiga samtal sent om kvällarna, instinkten som kör igång som en saftblandare som inte går att ignorera...
Igår var ganska sketet, jag var på uselt humör och tog ut det på mina nära.. Såklart.
Shoppade choklad för lånade pengar, men det behövdes väl.

Jag vet inte, det känns som om hela världen har blivit galen. Men det har väl sina orsaker. Så känns det iallafall.
Jag har saknat den där saftblandaren mer än jag trodde. Även om den är irriterande när den sitter i mitt huvud och säger *bling bliiiiing, inte ignoreraaaaaa*.
Jaha, säger jag. Vad ska jag göra åt saken då, tycker du?
Det svarar den ju inte på.. Nehej du. Nån sån hjälp har den inte att erbjuda. Men blinga kan den..

Well, idag ska jag få kramar.. Jag önskade mig sånna igår.
Ska se I am legend också, den har legat bredvid tvn i en vecka nu.

Uh, mer kaffe.. Ordna sängen.. Hinna duscha innan kramaren kommer? Kanske? Vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback