Trött..

Försökte skriva inlägg här igår, men på nåt vänster åt min nya fina blanka laptop upp mitt inlägg... Eller så (och det är kanske lite troligare) så kom mina fingrar åt nån jävla knapp och raderade hela skiten. Det försvann och jag var för trött för att skriva om det.
Idag är jag med trött, var inte långt ifrån att faktist kräkas och svimma efter en Maxi-vända med Ladyn.. Det känns lite bättre efter att ha petat i mig lite socker och ett par mackor. Inte bra, måste äta.
Tror helt enkelt det varit lite för mycket några dagar nu. I måndags var jag på rehab, och det gick fantastiskt.. Men väldigt utmattande. Igår var jag hos min pratperson och ramlade igenom min egna mur. Turligt nog hade jag min söta rara Lady hemma hos mig (med vovvarna) och hon tog hand om mig, massa.. Jag ynkade ner mig i soffan och mumlade som svar på tilltal, hon fixade mat och ställde tallriken framför näsan på mig. Precis vad jag behövde.

Laptopen är fin, om inte det framgick i det förra stycket. Funderar på att döpa den, som Styrlund gjort, men jag har inte hittat nåt bra namn.. LG känns lite.. opersonligt lixom. Dessutom fick tjockkatten den stora kartongen som allt kom i, det är hans nya hus. Han sover där just nu faktiskt, och snarkar så det skakar i kartongväggarna.

Hjälp, jag gjorde nästan samma sak igen! Raderade!
Fan, det får räcka, håll till godo, jag är trött iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback