Sängsurf..

Svårt det här med nytt tangentbord.. Och visst, kanske skulle det vara lättare att skriva om jag inte låg i sängen, som en padda, med en snarkande hund på ena sidan och en kurrande katt på andra sidan.
Ligger här och fundilurar på om jag ska hämta en film att kolla på eller läsa ut Allijaska-boken.. (Det står för övrigt inte ett ord om att det minsann egentligen skulle heta Allijaska, däremot att Alaska betyder "stort land" på.. på.. aluitiska, eller vad fan det hette.)
Väntar nya böcker på måndag, har ju en lång lång serie som jag blivit hooked på, och så beställde jag tillslut fortsättningen (eller nästa bok) som James Frey skrev, visst heter han så? Nåväl.. Önskar mig Broder Odd i inbundet skick också, men just nu tillåter nog inte min plånbok mer en billiga pockets..

Tröttheten sitter kvar, jag tappade alla mina fina rutiner och allt känns jävligt blöigt för tillfället. Men jag vet att det får göra det.. Ursäkta att jag avbryter mitt i, men varför i helvete rör sig muspekaren när jag skriver??? Jag petar fan inte på knappar! Jag har inte så feta korvfingrar att jag inte känner vad jag gör! Hursom.. Blö är det, blö blir det av allt. Ingen ork, ingen lust. Ganska jävla synd om mig är det också.. Men jag vet inte, det måste väl klia för att läka, genom smärtan kommer helandet. Eller nåt.
Nya tag, strax..

Behöver nog lite filmer också nu när jag tänker efter.. Shoppa, shoppa, shoppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback