Back on track..

Efter några dagar som jag tillät mig ta ledigt och blöa för glatta livet så är jag tillbaka på banan igen. Det känns bra, bara för min egen skull, och det är vad som räknas.
Hoppas på att Ladyn ska komma över med sin vovve och gå med mig en sväng på promenad. Skönt att gå och prata, prata och gå. Och rycka i bushundarna då och då. 

Nån som vill se I am legend? Jag vill..  Bio-date?

Hittade en hel drös med roliga filmer på CDON, billiga var de också, men jag kan inte tillåta mer shopping för stunden. Det blir inte så billigt när man råkar lägga lite av varje i korgen, och slinta till på OK-knappen. Saknar en önskeliste-funktion på den siten. Bokus har en bra sån funktion, men riktigt uselt utbud av filmer. De har iofs böcker! Så tro inte att min önskelista är tom där! Haha..

Nähä, dags att återfukta sig en aning, torrluft, dålig återfuktning och stress gör inte min hud nån tjänst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback