Åter igen..

Jag skriver ganska mycket här, bara att för det mesta så går det inte så bra med postningen av mina inlägg, idag tror jag det var stormen som snodde mina G:n, alla tre så att säga. Så går det med nymoderniteter!

Tröttnade på att försöka förstå mig på det hela, och stängde av. För att finna att de visade Resident Evil, tvåan, på tv! Fantastiskt ju! Perfekt lördagsunderhållning... Synd bara att de inte visat nåt alls som varit värt att titta på innan klockan tio.
Kollade och såg att det finns en trea, och tydligen nån form av böcker... Hur som, jag vill ha trean. Nu.

Det blev lite av en önskelista i det opostade, och försvunna, tidigare inlägget. Inte för att jag tror att folk ska springa och köpa saker åt mig, eller att folk ens läser, men.. Jag hoppas väl att Tomten eller Påskharen slänger ett öga åt mitt håll.. Kanske..
Vad jag vill ha, förutom Resident Evil är Broder Odd (Koontz, inbunden) men den verkar inte ha dykt upp på onlineaffären ännu, och jag som har en presentcheck! Nåväl, kanske finns det nåt annat jag kan köpa istället. Jag har en släng av köpmani känner jag. Köpmani och choklad/coca cola-knarkande är ungefär så destruktiv jag blir. Och Ladyn tyckte väl att jag kunde få roa mig med den formen av destruktivitet.

Fram till tolvsnåret hade jag livemusik här! Eller, inte här hos mig, två våningar upp.. Jättemysigt när man slipper spela själv ju, bara att swinga med till de klinkande tonerna av en gitarr med förstärkare. Woot för mig!
Och VARFÖR använder man förstärkare i en 58kv lägenhet?

Nu är det tyst, jag har alla mina röda vänner i sängen, och tänkte ta och läsa ut Allijaska-boken ikväll.. Den är ändå ganska intressant.. Dåligt skriven, men intressant. Det skulle vara riktigt kul att åka dit nån dag, gärna när det inte är 50 minusgrader.

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback