The joy, the joy..

Idag har jag och Kenny umgåtts och verkligen spenderat kvalitetstid tillsammans! Vi trivs väldigt bra ihop.. Lånepojk kom förbi helt spontant och kablade om Kenny, så han kan stå rätt och riktigt. Lånepojk är väldigt spontan, vilket rimmar lite illa med mig som vill ha kontroll, men han är ett ganska utmärkt träningsobjekt! Tjockbullen och han är tokiga i varann, vad han än påstår.. Hon gjorde till och med terrierljud idag! Kanske borde jag ta det som självklart i och med att hon är en terrier, men de som känner henne vet att hon är mer som en djurpark förpackad i 30 kilo muskler..
En söt och trevlig djurpark förvisso..

Sen blev det mys med Ladyn! Och lånevovve! Vi kollade på schlager och åt snask när Lånepojk drog iväg hemmåt.

Jag har helt klart ett "friends for sale"-beroende.. Facebook-grej.. Skaffa, hojta, och jag köper dig!

Dags att sova kanske.. Gonatt Kenny, gonatt kattarna, gonatt tjockbull, gonatt söta läsare, gonatt Lars-Göran, gonatt världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback