Lånepojkvän!

Att låna pojkvänner är faktist en ganska lysande affär!
Den tog med mig ut för att leka med hundar, den körde mig till affären och apoteket, den hindrade mig att köpa semlor och tvingade istället på mig två jävla avocado(sar?) och var dessutom himla trevlig mot mig!
Eventuellt tänker den ta ut mig på promenad mot kvällen..
Och det allra allra bästa är: att man får lämna tillbaka den!
Myspys ingår dock inte när man lånar pojkvänner, men det är det väl ingen som gråter blod över direkt heller..

Jag hoppas att det kommer lite ork åt mig snart.. Jag skulle vilja så himla mycket, träffa min kära Blondin med fruktsallad (kidsen), luncha med söta Molina, äta och umgås med min söta lilla kusin som är i stan under en kort tid. Tröttheten tar död på mig, jag är trött på att vara trött hela tiden! Kanske är det åldern.. Men jag tror, lite försiktigt, att det börjar gå åt ett lite piggare håll.

Jävla lånepojkvän, nu kan jag inte äta min chokladkaka, som jag lurade till mig, med gott samvete.. Min hävdan var att det blir för dyrt att köpa småbitar, därav skulle jag köpa en stor... Naturligtvis ville jag helt enkelt HA en stor. Choklad är gott!
Orsaken till att man får köpa choklad är att inte är nåt fel med att ta EN ruta efter maten.. Det gör bra saker. Jag tror stenhårt på det. Hjälper mot depressioner och allt! Och så är det gott..

Jag fyller snart år.. För er som inte vet det.. Och.. eh.. ja.. så är det, och det är väl allt jag har att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback