Gå aldrig på bio!!

Det är mitt råd till dig, som den medkännande fina person jag innerst inne är!
Jag vet inte hur jag ska börja.. Gå inte på Sweeney Todd om du inte tycker om blod, om du tror att du ska få se en komedi, om du inte vet vad det är du ska gå på, och håll för fan käften medans du ser den!
Filmen var utmärkt, mitt sällskap var utmärkt som det för det mesta är när jag har Ladyn med mig. Sen kommer det kluriga... Andra människor var också där! Människor som gick efter tio minuter av filmen, människor som skrattade åt saker som inte var roliga, människor pratade och var allmänt störiga (och då räknar jag inte ens med den kåthet som min stolsgranne fick höra om från sitt sällskap), människor var blonda och korkade.
Dessutom har de inte rökpauser på bio.. Men det visste jag ju faktiskt om.

Jag skriver helt enkelt upp "Gå på bio" på min lista av saker jag fan aldrig mer tänker göra. Tillsammans med "Åka buss" av lite samma anledningar.
Undrar om det är ett friskhetstecken? Eller ett sjukhetstecken.. Hur som.

Jag hade en jätteglad och jättefin tjock hund när jag kom hem, och en tjock katt mötte mig (först) i dörren. Det gjorde liksom allt värt det..
Nästa gång laddas det hem film, och så ska jag ligga på min soffa med min tjocka hund på mig och mysa, och så ska jag pausa och röka när jag känner för det.

Well.. Ha det så bra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback