Väntan..

Hej hej Farbror Ångest..
Här sitter jag och väntar på att Dr Törnrosa ska ringa.. Det skulle hon göra för fem minuter sen.. Mitt illamående blev inte direkt bättre.
Om den bara kunde ringa och få det gjort. Så jag vet! Om jag kan betala mina räkningar och leva nästa månad..

Tycker dock att jag lyckats ganska bra med att glömma bort den här stressen, det hjälper ju inte att jag går och tänker på det i flera dagar. Idag var Ladyn över ett tag och jag lyckades glömma det totalt!

Och Mister Z, som har distraherat mig ganska bra med diverse lussebullediskussioner de senaste dagarna är inte här heller. Han "städar". Han "bakar" även, jag vet inte riktigt vad det är för fel på pojkstackaren..

Söta Korping ringde också.. Jag försöker ju sno åt mig hennes säng! Bad om lite foton, och då gick sjuklingen upp och bäddade sängen och tog foton åt mig. Jag hade mer tänkt mig nåt mobilfoto, men icke. Feberyra säkert..
Dessutom har hon och hennes söta bror diskuterat mitt firande och presentregn.. Jag bara njuter av att bli uppvaktad!

Nu är den en kvart sen.. Måste röka..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hmpf!

Jag har städat men ej bakat idag.

Jag har lagat mat och sorterat viktiga papper samt slagit in paket. Dessutom är jag jävligt rumsren också!

Postat av: Andreas

Hmm jag skrev en kommentar, blev ombedd att verifiera random bokstäver men min kommentar kom tydligen inte med. Hmm

2008-12-16 @ 21:45:08
URL: http://whine-spiken.blogspot.com
Postat av: Anna

Du kom med!

Rumsren också! Inte illa.. Haha.. Glöm inte att baka lussebullesemeltårta till Annan!

2008-12-16 @ 22:02:11
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback