Utlovad snö?

När Ladyn var här igår så hojtade hon om att de utlovade snö på tv.. Jag låg i sängen och tyckte synd om mig själv, kommer till det senare. Snön skulle komma innan klockan ett idag, om jag uppfattade det hela riktigt? Men.. Ingen snö finns att skåda..
Det skulle vara himla fint om den kunde komma, för jag misstänker nästan att min rygg väntar på den.
Och nu kommer vi till varför det är synd om mig; jag har väldigt ont i ryggen. Inte i den vanliga delen, utan i högra skulderområdet. Jag går runt som en kutryggig gammal tant och stånkar här. Naturligvis så spänner jag mig så jag snart har ont överallt dessutom! Underbart!!
Endera är det snökänning eller så är det avbrutna revben i kombination med cancer. Tror jag.
Jag sover skit eftersom det gör ont när jag rör mig, och rör jag mig inte så kan jag sätta mina sista slantar på att jag har ont i hela kroppen när jag vaknar.

Äntligen blev den där maskinen tvättad.. Allting har ju avstannat på grund av smärta liksom. Men nu kör Kenny. Och tanken är väl att jag ska ta mig i kragen och försöka städa lite hjälpligt. I köket iallafall. En sak i taget.
Men än så länge är det kaffe och ynk..
Trött på att ha ont nu! Det räcker! Tack! Amputation please!

Kommentarer
Postat av: Ladyn

jaa!! dom SA!!! och förhelvete, jag har sjukt ont i både knät och bögryggen.. orkar fan inte!! det får väl snöa already!! annars får vi skära bort oss.. allt... bort rygg, bort knä.. ta bort lite fett när vi ändå håller på så blir jag snygg.. och.. rygg.. lös... ja... återkommer när planen är färdigutvecklad.

2008-12-02 @ 14:57:27
Postat av: Ladyn

jaa!! dom SA!!! och förhelvete, jag har sjukt ont i både knät och bögryggen.. orkar fan inte!! det får väl snöa already!! annars får vi skära bort oss.. allt... bort rygg, bort knä.. ta bort lite fett när vi ändå håller på så blir jag snygg.. och.. rygg.. lös... ja... återkommer när planen är färdigutvecklad.

2008-12-02 @ 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback