Torsdagsmorgon...

Jag lyckades få sova några timmar i natt, trots min sovdag.. Vid sjusnåret vaknade vi och här sitter vi, som vanligt. Ja, Tjockbull har ju rullat ihop sig i sängen igen, såklart.
Sov lite trångt dessutom, Tjockbull låg längs benen och var varm, Tavia låg på kudden bredvid mig och Storkissen har en sån där period när han tycker att hans mamma behöver lite kattkärlek och låg därför som ett frimärke på andra sidan! Varma fluffiga älsklingar..

Nu på morgonen fick jag ett samtal av KronOlle! Hurra.. Eller inte.. Han var dock trevlig.. Och skrattade åt mitt "tack för det moderaterna"-skämt. Han skulle skicka papper, jag skulle fylla i.
Nåväl, jag vet ju att skulden kommer dras tillbaka nästa år, men det är iallafall inte roligt.

Så jävla urlakad av och trött på min ekonomi.. Slog mig dessutom att jag inte ens vet om jag får pengar i slutet av månaden, aningens ångestframkallande. Men nu är ju jag och Olle polers, så what the hell..
Fick en telefontid till Dr Aurora nästa måndag, hon ville prata innan hon sjukskrev. Så går det när man inte får en egen läkare, klart hon måste kolla. Sen får hon jävlaremig både sjukskriva hela månaden och skicka in snarast åt mig, så vi slipper postgång fram och tillbaka. Sådetså.
Vem vet.. Man vet ju aldrig.. Kan ju bara hoppas att hon lyssnar på vad de tidigare har sagt..

Ladyn skulle komma och leka när hon vaknade, vilket inte är än.. Haha.. Jag borde verkligen göra saker. Kan man inte få bli städmanisk-beroende? Ja? Jag skulle välkomna det..
Sen måste jag avboka dagens rehab, mest för att de faktiskt kan dra åt helvete.

Min Gayfriend tar sitt jobb på största allvar, måste jag säga! Igår jobbade han på att fixa ihop mig med sina vänner.. Jag tackade dock nej! Den ena föll på att den idkat umgänge med vän.. Och kanske det där alkoholintaget klassas som missbruk, vilket klassas under "och inga knarkare, tack".
Jag har ju ögonen åt annat håll dessutom! Även om jag inte får några ögon tillbaka för stunden. *slokar med öronen*
Korping skulle skicka hit om hon träffade på den ikväll. Hem till migränmensAnna, som en liten surprise!
Korping och Pojk ska ju på Volbeat ikväll! De små uslingarna! Men jag ska ju få gå i mars, tack vare de samma små uslingarna, så jag är ganska väldigt nöjd ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback