Torsdagmorron..

Kaffe och Vakna med The Voice, som vanligt om man råkar vara vaken så här dags.
Idag är Petter där.. Så jag myser..

De senaste dagarna har jag mest sovit, vaknat, rastat hundan, ätit, och somnat om.
Säger inte att den här dagen kommer bli annorlunda heller. Det är grymt skönt. Känns ju som om det behövs då. Ryggen värker fortfarande, lägenheten städar inte sig själv, ingen ny info från Rehabhållet och så vidare. En liten irriterande tanke fladdrar runt också, men jag väljer att inte fästa mig vid den.

Tydligen kom den där snön inatt! Den känns lite blöt dock.. Det vore roligt om den stannade så jag kan inviga boll-på-snöre som jag köpte till Tjockbull i förra veckan. Att snön ligger kvar så vi kan ta en sen kväll och gå bort till grusplanen och springa av oss, eller hon får springa. Hennes tassar mår inte bra av att springa på grus. Det misstaget gör jag ju inte om, när alla tassar blödde överallt och paniken steg. Nu var det inte så farligt och hon blev omplåstrad men ändå.

Ha, då var det inget mer Vakna kvar..

Då kanske man kan vara vaken ett tag till och bädda rent i sängen och sånt där som man gör på torsdagar? Känns det bra för er?
Eller göra nåt annat av det som inte blivit gjort? Jag gillar sängplanen.. Då får Kenny slita lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback