The day before..

Min Papps ringde just och frågade vad jag har för hundmat.. Och att han skulle "gå in och kika lite på djurbutiken..". Skoj, skoj, sen kom jag på en sak...
Fick inte jag hundmat i julklapp förra året?? Eller var det året innan?? Nä, kan det inte ha varit.. Ja, jag vet inte. Känns mer som Tjockbullens julklapp?
Nåväl, jag har handlat fika, köpt mjulk (västmanländska) och presentchoklad till Papps och Styvmoder, samt presentchoklad till världens bästa granne som blev rörd och gav mig hembakta saffransmuffins.

Lite stressad, eftersom Pappsen är i antågande.

Annars vill jag bara påpeka att jag fick ett väldigt trevligt uppvaknande imorse!
Jag har torkat diskbänken och snabbsugit golven.. Jag vet inte.. Det var trevligare imorse.. Jag återkommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback