Tack för omtanke!

En del har uttryckt lite oro.. Jag är okej, behövde bara få ur mig lite gnäll.

Ladyn och Mördarstövaren kom och sov över och mös... Vi åt superpizza från den andra pizzerian som jag aldrig går till! Det ska vi ändra på..
Jag beställde en grek. Den hette så! Haha.. Alla tyckte att det var jätteroligt så jag antar att det inte är så många människor som äter grek.. er.. Uppskattade, trots att jag tackade nej, att en annan kund ylade "jag är grek! du kan få mig som efterätt!!". Jag gillar att jag blir raggad på när jag känner mig som skabbigast.. Haha.

Åh, samtal från Fkass precis! Jag har, såklart, fått en ny  handläggare där eftersom min andra ska vara hemma och yngla av sig. Den här verkade ganska trevlig dock, trots att jag inte förstod alla ord hon sa och att hon hade en ganska jobbig röst.. Nåväg, sjukskrivningen är inkommen och registrerad och, viktigast av allt, godkänd!
Yey, jag får bo kvar!
En sån lättnad.. Jag kommer få migrän ikväll..

Efter umgänge med Ladyn som skulle iväg och sjunga så ville Morrmorr ha mig att handla åt henne, och det har jag ju lovat. Hon skulle ha hela jävla affären igen, det var fruktansvärt tungt att bära! Men hon blev glad.. Massa glad..
Jag fick fika, det verkar som om jag inte är för fet för att fika längre!, och en liten liten extrapeng.

Jag paddade ner mig i sängen med LarsGöran och huvudvärk och Mister Z och Gayfriend. Eller, ja, de var I LarsGöran.. Annars hade.. Well.. Ja.. Inte fan skulle jag skriva om det här i bloggen iallafall!
Tjockbull toksomnade, så jag beslöt att göra det samma.. Alla var nöjda och glada.

Idag ska jag iväg med Ladyn och shoppa, plus låna en liten slant till hundmat.. Livet leker!

Så, tack för varma tankar och kramar, jag landar alltid med fötterna ner vet ni. Puss.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kramen på Rockern!

Jag hoppas du mår bättre idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback