Saturnday..

Pratperson var lite jobbig igår.. Hon var och tallade på saker som jag har svårt att prata om. Det är väl visserligen poängen med att ha en pratperson, men det tar emot.. Vi fortsätter väl i januari!
Jag hade dock fått beröm från rehabhållet, att jag jobbat bra och att jag ska ta med mig mina vackra alster till pratperson för att fördjupa oss lite i. Yey.. Men ja, blir bra.
Mindre roligt var väl att Dr Aurora minsann hade tyckt att jag skulle ut i arbete... Eftersom tre läkare nu ansett att jag borde få en längre sjukskrivning men detta inte fungerar på grund av Fkassans nya regler så tycker jag kanske att hon skulle läsa på lite innan hon uttalar sig. Men jag ska "slipa på mina argument", som pratperson sa..
Så det blir väl till att ringa Soc och förbereda dem på måndag.. Men nu tänker jag ha helg och eftersom jag inte kan göra nåt åt det så tänker jag heller inte göra nåt åt det och jag vägrar att ha ångest över det där. Vägrar!

Sen kom Ladyn och Mördarstövaren och mös med oss.. Hon hämtade en deppig Annan på psyk så jag slapp gå hem i slasket. Ingen av oss hade pengar, så vi var varken onyttiga eller oekonomiska! Bra jobbat! Haha..
Och Kevin vann! Jag gillar den där lilla Maltesen.. Han är så glad!! Jämt!!

Just nu vill jag starta eget.. Hitta en nich.. Stavas det så? Hursom.. nitch? Haha, whatever.. Ni förstår ju!
Hitta en mysig lokal och fixelidona med intressanta saker.. Jag är lite hemlig! Man kan starta smått, sälja på nät kanske? Ha litet lager? I.. Um.. Garderoben?
Drömma kan man ju.. Sponsra med ett par hundra tusen? Någon? Ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback