Pyjamasparty!!

Ladyn ville umgås, och det är klart att man är med på! Just nu sitter jag på annan ort och försöker bleka slingor. Jag vet inte om det går så himla bra.. Men jag är snygg med mina hottentottofsar!
MördarStövaren brer ut sig i soffan och Tjockbull har rensat kattlåda, fått en smäll av den tvåkönade katten, fått kvällsmat, jagat Mr Pottah, tiggt ostbågar och rotat sig i monkeyfisten.

Igår gjorde jag en ny blogg, för jag tycker att den verkar enklare att mixtra med än den här.. Faktiskt.. Men vi har inte flyttat än, jag säger nog till. Nog..

Lite städork har jag haft! Även om sovandet har kommit ur sin trevliga fas och tillbaka till sin mindre trevliga normala fas.. Men det känns bra! Jag tuffar på där hemma, och fick faktiskt hela listan gjord innan Ladyn kom och hämtade oss.
Igår blev det prat om filmkväll med en söt pojke (som inte vill ligga) och det är jag mer än gärna med på! Dock har jag lite komplex för mina omatchande soffor och mitt inte-städande. Städandet går ju att lösa! Omatchande allt går inte..

Äh, tankarna far iväg åt annat håll.. Vill inte ha ledsen vän.. Och inte när det känns som om jag eventuellt kanske påverkat ledsenheten åt ett dåligt håll. Det var ju inte meningen. I sånna fall..

Jag känner att ett av mina mål för nästa år är att jobba på min girlieness. Och vad är girlier än att ha pyjamasparty med blekning! Jag sminkade mig dessutom idag. Liksom igår. Jag tror det här kan bli bra.. Jorå.
Om nån vill ge mig nåt, inte för att jag vill ha nåt, och inte för att jag tänker ge tillbaka nåt framförallt, så vill jag ha nåt girlie!
Jag har faktiskt ett par strumpor med rosa kaniner på! Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback