Måndagen är över..

Jag var som vanligt uppe i ottan, eftersom jag inte kunde sova.. Kollade på Vakna och allt såntdärnt..
Sen la vi oss en stund, min tanke var att om jag kan sova ett par timmar, så kommer det kännas bra sen och man kan sova på natten och bla bla bla.. Ställde klockan på ett! Den ringde.. Så jag ställde den på två.. Den ringde igen så jag ställde den på tre...
Vid sjusnåret så vaknade jag.. Härligt.. Eller inte.

Har iallafall lagat mat, ätit denna och pratat lite skit på nätet.
Det verkar som om min sötnos inte är fit for fight idag, eller så vill han helt enkelt inte ha mitt nummer. Man vet ju aldrig!
Mycket saker man inte vet, för den delen..
En annan sötnos, som jag kanske råkade fria lite till, tyckte att han skulle läsa min blogg. Varför han vill det har jag ingen aning om, men det är klart att han får! Jag läser ju hans, den är iallafall underhållande! Haha..

Sista rehab imorgon.. Viktigt viktigt att vakna klockan sju.
Vi ska ha genomgång och peptalk, inget målande alls. Vi ska väl byta lite mer nummer, även om jag tvivlar på att jag kommer använda mig av dem. Trist att inte ha de här människorna runt mig längre, trist att inte ha en fast tid att passa, trist att inte kunna bolla tankar med människor som sitter i exakt samma båt.
En av dem har jag ju redan etablerat en "utanför-rehab"-relation med.. Men de andra vet jag inte hur det blir.
Jag är iallafall oerhört tacksam och ödmjuk inför att ha fått ha dem i mitt liv..

Tänker att jag kanske inte är världens sämsta människa som inte orkar klättra på stolar och rota i skåp när jag har ont i ryggen, att man kanske får vara lite sjuk en vecka?

Dags att natta igen då. Om jag får Octavia att sluta leka med laptopsladden och Lillkatt att sluta yla om att hon vill ha kärlek.. Storkissen verkar ha tröttnat på att försöka hjälpa Lillkatt.. Jag vet inte, han kanske känner att det fattas nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback