Kanske..

Hundmat är inhandlad, även tuggben. Lite allmänt skrutt från lågprisbutikerna fick vi också med oss.. Och lunch på pizzahut!
Jag har tvättat två maskiner, bytt i sängen, dammsugit där inne och petat lite allmänt på andra saker.
Dock är jag lite trött på att må illa jämt! Glad över att jag redan har kissat i en burk och konstaterat att det inte blir nån Sylvester. Men ändå, vad är det här för ett jävla tilltag? Kan man få må annat än illa? Tack?

Ladyn ligger i soffan och kollar Doctors, Bullen och Stövaren ligger i den andra och sover. Jag försöker peta på mer saker, ska strax hänga upp tvätten, och framförallt försöka sluta må illa.
Jag tvingade Ladyn att berömma mig för att jag ordnat i sovrummet, hon gjorde det lite halvhjärtat måste jag säga. Så nu kan ni få göra det! Tack..

Pratade med Morrmorr idag.. Hennes dotter och min mor hade ringt. För första gången sen i augusti. Vad hon ville?
Hon ville höra om vi ville ha en kalender. *stirrar*
En kalender som hon får gratis av en fotograf hon känner.
För att hon säljer hans produkter till folk.
Nejmen, kan man tänka, gör hon sånt vänligt arbete?
Nej nej.. Hon är kär i den stackars fotografen.. Såklart..
Nåväl, Morrmorr tackade nej och sa att hon fått en fin, och gratis, kalender tidigare i år, men att hon ju kunde ringa och fråga mig. Det har hon inte gjort. Jag tror hon blev förolämpad..
Åhfan, tänker jag. Sågåre!!!

Nej.. Nej.. Jag ska inte dra ner mig själv och er med anekdoter om min mor..

Men, nu kanske det kan få bli lite jul iallafall. Jag har inte varit helt övertygad om att det ska bli det. Kanske.. Lite?
Korping får gärna komma umgås om hon lever och/eller inte jobbar? Nåra jävla presenter vill jag inte se röken av.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag vill ha kaffe nu... fixa plz.

Postat av: Anna

Höhöh.. Kom kom! lurar över pojke med löfte om kaffe

2008-12-19 @ 12:13:28
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback