Jösses.. Och det är tisdag.

Jag vaknade, som vanligt, halv fyra i morse.. Sen blev det bok till halv sju. Vad länge det låter, men det var det inte. Eller.. Ja..
Vi träffade Bullens lämpligaste pojkvän när vi var ut, en stilig Amstaff. Nu ska här inte skaffas några bäbisar, men Amstaff är aningens bättre än Leonbergerblandisar.

Kaffet är uppdrucket och jag har försökt komma in på bloggen i en halvtimma. Tydligen gjorde de nån slags fix med sidorna. Javetinte..

Alltså.. Ehrm.. Jag råkade ragga litegrann.. Och jag är ju väldigt kass på det! Hur som så verkar det ha funkat. Det där när man fått två meddelanden när man loggar in igen, eller vaknar, eller så.. Ni vet?
Hembjuden till en riktig person.. Läskigt värre. Nog för att den är söt..
Plus att jag blev raggad på av en annan söt pojke, nu uppstod det ju ett litet problem med det ragget. Jag försöker att inte idka umgänge med pojkar som mina vänner har idkat umgänge med redan. Men man kan prata med dem! Haha..

Näst sista rehab idag då.. Som det verkar. Har inte hört nåt vidare och jag orkar liksom inte reda ut det. De får meddela mig när de känner att jag ska ha info, sen blir det som det blir. Lovar inte att jag kommer vara snäll, bara att jag inte orkar rota i det.
Tycker fortfarande att det är förjävla otrevligt och jag kommer nog få in den poängen vad det lider..

Jaha... Dags att peta till ansiktet kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback