Jag tror faktiskt..

Jag tror faktiskt inte det är möjligt att vara snyggare än vad jag var igår!



Två lager plastpåsar, en "värmande" mössa med döskalle på, klockan tre på natten-ish.
Detta har jag sovit i...
Fast det där är blekning, jag sov i rödfärg. Kan man säga.
Snyggt blev det!! Ett tag försökte Ladyn ge mig en röd ögonskugga, av nån avancerad typ, och hojtade att jag skulle bli girlie i den. Jag försökte. Jag såg ut som en fucking julgran. Så jag struntade i den röda ögonskuggan.

Folk är galna idag. På riktigt!!!
Det är ganska befriande att inte ha några pengar att vara galen med. För jag förstår att människor mår dåligt i den här stressen och shoppingen och galna bilkörningen. Jag var ganska glad och nöjd tills vi hamnade i bilköer, jag och Ladyn, med barnen bak. Jag vill gärna inte att det ligger andra bilar och nosar oss i röven när vi har barnen i bakluckan.
Nåväl, jag har inga pengar, jag är snygg som faan (se bild) och hemma igen med mina glada kattbarn!

Kommentarer
Postat av: Ladyn

så JÄVLA pretty.. ghettoanna lix.. men resultatet räknas! även om man ser ut som skit på vägen! och resultatet är underbart!

2008-12-22 @ 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback