Gäsp..

Jag är för trött för att prata läskiga paket just nu... Men om vi säger så här: jag var inte helt off.
Och dessutom: nån som vill köpa ett par tumvantar av finaste getbäbisskinn? Buda på.. De är storlek medium och luktar dött djur och verkar otympliga eftersom de är tumvantar. Tydligen är de av nåt märke.. Javetinte..

Papps var här och fikade, blev pussad av Tjockbull och uppvaktad av Tavia och Storkissen. Han for och strax efter ringde det på dörren.. Det var mitt ex.. Han sa: Hej, God Jul, Vad fin du är, Jag måste gå.
Där stod jag med min halvätna muffins i truten och glodde.
Sen kom Ladyn och Mördarstövaren, vi ugglade, köpte pizza och handlade på Willys i sista sekunden.

Det känns som om jag har haft en väldigt aktiv dag! Inte van med sånt.. Ögonen vill inte vara öppna.. Kan ju ha att göra med att jag vaknade halv sju imorse.. Kanske.
Jag har hunnit ha ett vettigt samtal med Korping, ett förvirrat samtal med Morrmorr och en drös med sms som fått mig att spinna som en mycket fånig liten katt.

Imorgon kommer Korping med Pojk. Jag känner att jag måste flytta bort saker från bordet, vardagsrumsbordet. Där står allt skit som jag sorterat ut ur köksskåpen... Jag vet inte, svart sopsäck? Ställa bakom soffan? Orka..
Äh, jag hinner innan Kalle imorgon.. Visst gör jag? Om inte får jag väl ta det medans Korping lagar mat och Pojke kelar med djur. Ingen dör av det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback