Finito..

Jaha.. Så var det slut.
Jag är hemma med en tjock mapp med bilder, vissa bättre än andra. Jag ska väl ta och gå igenom dem och se vad jag känner för dem nu, när lite tid har gått.
Alla bytte nummer med alla, vi pratade om att ses. Jag hoppas verkligen det blir av också! Att jag inte går och gömmer mig i ett skåp.. Nå, jag tror att Fröken M (fd. favoritrehabaren) sparkar lite på mig om jag gör det. Hon är bra på att styra upp saker! Och mån om alla.. Sötnöt..

Imorgon är då mötet där de kommer att tala om för mig att det inte blir mer rehab.. Haha.. Inte söta!!
Och receptionisten blev så glad när jag sa att det var sista gången, och gav mig massa lyckönskningar! De är gulliga där, nu när jag känner att det är okej att receptionisterna på psyk känner mig vid förnamn lixom!

Lite fundersam över ett par saker idag.. Men vi får se hur det utvecklar sig, och sen kanske jag delar med mig.

Tänker att man kanske skulle gå och blunda en liten stund. Kanske.. Läsa lite i varg-äter-barn-boken. Ladyn kastade på mig ett par böcker när jag var där, dels Mannen som talar med hästar, sen en annan bok av samme författare. Har läst Mannen, den var roligare än vad jag mindes att filmen var! Och i brist på Ajvinde, eller Eragon eller King så duger det.
Har för mig att det är bok-dag på fredag, men jag känner att jag kanske inte har råd med böcker, inte ens begagnade, för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback