Begone!

Vi gick igenom bilderna igår.. Jag vet inte, de känns inte likadana hemma. De är bara vattenfärgsmålningar gjorda av en person med inte direkt talang för sådana. Det är bara två stycken som jag tycker om.. En del är till och med ångestframkallande. Andra är intetsägande.

Ladyn var här och umgicks med mig.. Vi var som vanligt både nyttiga och ekonomiska och åkte till MAX..
Men vi firade faktiskt lite kan man säga..

Var och snokade i saker som jag inte borde ha snokat i, vilket resulterade i en fet dos ångest. Och den här gången var den inte ens min! Kändes dock ändå.. Kan jag säga..
Jag blir arg, och det är inte bra. Jag vill göra illa tillbaka. Mycket. Hitta svagheterna och hugga hårt.
Som vanligt så är det väl "bäst det som skedde", som det heter. Men det betyder inte att sättet det gjordes på var okej!!
Men Hjärtat, jag tar lite ångest och håller handen hela långa vägen ur den här skiten!

Idag, onsdag, vaknade jag klockan sex med migrän.. Det var skoj!
Spänningar som byggts upp släppte väl äntligen.. Men måste man göra det så smärtsamt?? *mumlar nåt om knoppar brista och bla bla bla*
Fick lite prat med Korping som också var uppe i ottan, rastade Tjockbull och åt pepparkakor.
Fick höra att en söt liten granntant gått ifrån oss.. Känns lite tråkigt, såklart. Men sånt är livet. Hellre det än ett vårdpaket.

Vi somnade om vid elva, och sov i tolv timmar.. Det satt fint! Min älskade älskade Tjockbull har inte sagt ett ljud! Och hon tyckte inte att det var så akut att gå ut heller, hon tyckte hon skulle få mat först. Men det tyckte inte jag. Nu är hon dock rastad och matad och ihoprullad till en liten kanelbulle i sängen igen.

Nej, nu pratar min nya gayfriend med mig.. Haha.. Han är glad! Gay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback