Torsta..

Avbokade rehab idag.. Orkar inte.. Har inte tid att stå och baka och vara social.
Dessutom sov jag länge...

Snart har jag läst ut fettan.. Det är en bra sömnbok eftersom den hela hela tiden upprepar sig! Ännu en av dessa böcker som jag anser man hade kunnat göra ett häfte av istället för bok. Men, det lutar ändå åt att jag måste be Ladyn leta reda på resten av böckerna i serien, som antagligen har försvunnit ner i packlådor! Man måste ju faktiskt läsa alla när man väl börjat, och min "att läsa" hylla är ganska tom.

Umgås med Kenny idag med, lika bra att bli av med tvätten.. Älskar vika in, älska sortera, älska ordning! Det kanske man inte tror om man hälsar på, men så är det faktiskt..
Men sen måste man ju klä på sig, oreda, och börja om från början igen.. Det tycker jag inte om.
Engångs kläder kanske vore nåt? Bara å slänga.

Idag står det "mer räk" på min att-göra-lista. Undrar var "mer peng" posten tog vägen dock.. Verkar inte finnas någon sådan. Uh..

Kommentarer
Postat av: Ullisen

haha det är bara första boken som är fetta! och den tar sig, lovar.. hon är ju inte 14 i alla böckerna liksom XD och nej, dom är inte packade.. ska ta med nästa.. när typ.. jag lämnar mister saar.. och bensinfén har donerat i bilen, haha.

2008-08-28 @ 17:02:01
Postat av: Anna

Haha, nej det hoppas jag att hon inte är! Lika bra att köra hela serien.. Måste ju få veta hur det går med skogsmannen. :)



Jag har kontakter med bensinfeen föresten! Haha.. Eller, typ..

Postat av: Ullisen

the forestman is the shit!! man blir helt kär i honom ju fler böcker man läser!! han är PORR! :D



haha jaså? ska fan kolla med min bensinfe! :D

2008-08-28 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback