Produktiv med locket på.

Jag har ringt typ alla idag. Säkert suttit sammanlagt en timme i telefonkö, men jag har ganska bra simultankapacitet så jag fick ju saker gjorda under tiden. Räkningarna är betalda, saker är avbokade, beslut är tagna.
Två vändor har jag och Kenny umgåtts, det hänger med andra ord tvätt överallt. Sängen ska bäddas..

Jag orkade verkligen inte öppna känsloluckan idag, därav inget pratpersonbesök, men vi ska ses i nästa vecka. Hon förstår, och det känns bra.. Jag är stressad och highstrung, så att säga. Men också på väg att koka över, det pyser ut känslor lite här och där.. Kan man inte få en tablett mot sånt? En liten?

Jag väljer också att inte söka vaddetnuheter retroaktivt, vad jag än gör så är det ingen garanti för nåt, så båten får segla sig själv bestämmer jag, nån hamn dyker väl upp. Man kan inte paddla när årorna gått av! Eller nåt sånt... Ger mig inte in och gamblar när jag inte förstår reglerna, och ingen annan verkar ju göra det heller. Vet ju att det finns fötter att landa på, i vilken hamn det nu blir.. Är ni med? Blev det för surrigt?

Satt förövrigt och muttrade i mitt stilla sinne över att exet minsann inte har hört av sig på ett tag.. Så visar det sig att han både vinkat och ringt. Haha.. Nej, jag ser sällan folk som vinkar. Fröken Korp vet minsann att jag heller inte vill bli tutad på av främmande bilar, hur konstigt hennes Pojk än tycker det är! Och jag kanske inte alltid lyssnar av min telefonsvarare så ofta..
Hur som så ville han umgås över ett par pizzor, och vem fan tackar nej till sånt?? Nu minns jag bara inte när han föreslog att vi skulle ses, men det visar sig väl.
Förvirrad är bara förnamnet...

Åh vad jag längtar efter mina bäbisar! Bara för att de inte uppehåller sig i min mage så betyder det inte att jag inte tänker bemödra (är det ett ord?) dem. Idag är magen jätteknölig. Inte min, den gravida.. Eller min kanske också är knölig, men det är i sånna fall av helt andra orsaker. Trust me..
Ledtråd: Det är inte Tjockman, han är ingen dålig flicka. Han ger inte sin blomma till vem som helst.

Kommentarer
Postat av: Ullisen

tjockman är en STYGG flicka!! han har varit!! han har gett bort sin blomma!!!!! och nu får han skörda frukten av sin olydnad!! knölighet!!!

2008-08-27 @ 20:29:22
Postat av: Anna

Hahaha, Tjockman må vara aningens knölig, men det har inte med hans blomma att göra!!!

Postat av: Ullisen

hahaha hans blomma är knööliig o_O

2008-08-27 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback