Lördagsmys..

Fröken Korp ringde när hon vaknade, vilket konstigt nog var ungefär när jag vaknade.. Hon har iallafall ett nattjobb att skylla på! Själv har jag bara sovit i hundra år, och det kanske behövdes.
Fettan blev utläst igår, och jag har beställt resten av serien av Ladyn, de dyker upp när damen i fråga gör det samma antar jag. Gav mig på Borta med vinden istället, den låg halvutläst och väntade på ork. Älskar den, älskar Scarlett!
Korpen skulle flaxa hit med lite böcker dessutom, som en liten present!

Planen är att vi ska ha matlagningsmys och filmmys och bara umgås. Självklart ska hon få träffa nya tillskottet också..
Och Tavia Troll är säkert med på det, hon gillar ju folk. Lillkatt kommer bli överlycklig! Hon älskar Fröken Korp.. Hon gillar folk som är nästan som sin mammis...

Jag ska ta och göra rent så det kan lagas mat, tänkte jag. Det är fortfarande pastasås överallt efter Tavias lilla eskapad upp på spisen.
Hon är en spännande dam, hon har ingen som helst aning om vad ordet "nej" betyder, eller regler i allmänhet! Vet inte om det bara inte fanns några sådana i hennes förra hem, eller om jag måste lägga till nån slags lantisdialekt för att det ska gå in i hennes begränsade hjärna? Dessutom blir hon arg när jag säger åt henne saker! Hon morrar på sitt allra värsta sätt, och jag skrattar... Vad ska hon lixom göra åt saken? Lilla tokiga katta...
Inte verkar hon känna för att klämma ur sig några bäbisar heller, och vissa dagar känns de inte ens... Andra dagar känns de tydligt! Sluta hålla på godsakerna för fan! Ge mig mina baaaaarn!!!

Off I go..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback