Duktig kicka..

Ja, beröm är viktigt! Och om ingen annan gör det så får man göra det själv..

Igår gjorde jag matschema! Istället för att faktiskt äta, men det är en annan femma. Den viktigaste punkten är naturligtvis frukost, måste lära mig... Har köpt massa god variation i form av fryst frukt och bär. Måste vara enkelt och lättätet, det vill säga smoothie. Min psykolog kommer bli så stolt över mig!! (Och ja, jag inser att inte heller det är en helt normal tanke..)

Idag har jag handlat, massa bra saker. Fick tips av Ladyn på god lättlagad (billig) mat. Känns superbra! Håll lite koll på mig kära vänner, sparka lite på mig... Snälla?
Dessutom gjorde jag skogen med Tjockbullen, man får ju passa på när solen skiner och allt är höstmys.

På tal om hösten, så saknar jag Fröken Korp. Jag har redan meddelat damen i fråga det.
Luften får mig att komma ihåg en massa mys vi hade när vi var nästansambos! Inte sånt mys.. Normal mys.. Oporrmys!
Eller, inte vet jag vad hon gjorde när jag somnat! Haha..
Vi slängde ju oss ihop, var på väg att skriva "blev ihoptvingade" men så var det ju inte, på grund ut av att vi behövde varann i allt det praktiska besvär som hundvalpar faktiskt innebär. Säkert inte en drömsits för någon av oss, det blev en del pusslande och översovande och gemensamt ätande, lite stressande och bökande. 
Men.. Jag minns inget bök.. Det måste ju ha varit bök!! Jag har massa ensambehov! Och humör från helvetet! Och Fröken Korp - pöss? -  är ju ingen kattunge direkt!
Jag minns kvällsrökarna, när hon skulle iväg till jobb och jag iväg till säng full med valpar. Och chokladkaffepresenterna!! Och matlagningsmyset.. Och pratmyset..
Den sista tiden har jag ju inte orkat med nån, och jag antar att det som dragit igång lite.. Även om vi hade en liten fnurra ett tag så gick det över, som det gör med vänner. Man måste få ha fnurror! Och Fröken själv har ju också haft fullt upp i norrland, nästan..
Vi ska bättra oss, eller hur?

Min lilla Blondin har jag inte heller sett på evigheter.. Även det av goda orsaker. Men vi ska också bättra oss!!!
Tänkte bjuda över alla barnen, när mina barn kommit.. Tänkte att Kiwin kanske vill ha en liten present av sin Tant! Haha.. *Evul*

Kommentarer
Postat av: hRaven

jag som är en snäll liten kattunge... kattungar råkar ju också ha klor... ler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback