Dags igen..

Ny vecka, allt börjar om.. Stressande.
Vet inte exakt när jag utarbetade det här med att må skit på helgen, Fröken Korp höll mig sysselsatt hela lördagen så jag tog igen det nu på söndagen.
Ligger i sängen och surfar, tänkte försöka somna innan solen går upp. Har den pitbullätande (ja, faktiskt tog hon en tugga idag) katten mellan fötterna, mannen i huset i ett hörn i fotänden och Lillkatt i det andra hörnet. Tjockbullen snarkar i sin säng.
Har skrattat bort några timmar åt värdelösa ragg från Blobben.. Och pratat samboliv med exet..

Bäbisarna verkar ha återvänt till magen föresten! De var fan försvunna ett tag.. Lurigt det där när man inte vet hur mycket gravid man är.. Min lilla slampkatt...

Åh vad jag uppskattade min Korp igår! Hon är sötast och omtänksammast och och och korpigast! Jag fick två inbundna böcker som hon ägde men inte ville ha, jag gillar ju författaren.. Sen köpte hon lyxkaffe åt mig! Och godiskaffe som vi inte hann med utan ska sparas till nästa gång... Hon lagade dessutom maten åt oss, medans jag rastade hundet..
Mer sånt, massa mer..

Och på tal om henne så hittade jag på killen som Besten bor hos på Blobben! Han berättade vad min (vår) lilla Best har för sig och det lät jättebra, jag blev lite till mig när jag såg fina bilder och fick chansen att prata med killen i lugn och ro (utan min apbull som hojtar konstant) och han looooovade att pussa Besten och hälsa från Tant Anna, han skrattade, men han lovade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback