You gotta love someone..

Ylar Elton åt mig..
Fan heller, svarar jag!
Men Elton ger sig inte..
Ska det vara så jävla nödvändigt?
Jag trivs bättre hääär, där jag kan lukta på blommorna.

Inte ens städande kan få min tankeverksamhet att sluta. Jag tror jag är lite för filosofiskt lagd.
Undrar om man kan slå mynt av det..
Jag har så många varför, och svaret landar oftast åt samma håll. Men då försöker jag tänka att jag inte har med djävulen personifierad att göra, vilket är ganska osannolikt.
Blir jag gladare av att få svar på alla mina "varför" egentligen?
Eller bara acceptera att min ryggsäck är packad med skit, och det får jag leva med. Att jag förr eller senare kommer att lägga massa oskit ovanpå skiten? Så luktar det bättre..
Hm.. Jag vet inte, även om skiten ligger längst ner så bär jag ju fortfarande runt på skit, slog det mig nu.

Jag tror dock att de saker jag retar mig allra mest på hos andra människor är de bitarna som jag känner igen, som jag själv kan göra, eller har gjort.
Det är ju inte rättvist!

Elton har bytt spår.. Ska försöka göra det samma.
Sängen är bäddad, Kenny sköter sitt på ett helt fantastiskt vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback