Tisdag

Jag överlevde gårdagen, och försökte att bara vara oförväntande, och det gick bra!
Väl hemma var jag trött som en bäver med drog mig iväg till Morrmorr för lite fika.. Morrmorr är dock ond och lurade iväg mig till Joker för att köpa panseer till henne! Evul!!
Jag fick kanske också lite panseer.. Dessutom lyckades jag köpa en massa saker som jag egentligen inte ville ha bara för att jag var så satans trött att jag inte kunde tänka. Men men..

Slocknade väl vid åttasnåret, senast. Det är jätteroligt att vara jag då!
Drömde en massa skit inatt med.. Igår drömde jag att min mor var ihop med Korpens bror!! Sjukt.. Inatt var hon ihop med en granne här till mig, och de bara råkar ha samma förnamn.. Känns som om jag borde ringa och fråga vem fan hon känner som heter så? Men å andra sidan får jag bara ångest av att prata med henne så jag skiter i det.
Arg var jag iallafall.. I drömmen.

Vi vaknade spontant vid sju, jag vet - det är elva timmars sömn, och märkte att vi har haft strömavbrott inatt nån gång. Alla klockor hade gått bananas så att säga..
Vi mötte grannen (inte han, en annan) när vi var ut och gjorde vår toalett, vissa av oss iallafall, och grannen hade vaknat av att katten spann bredvid henne. Jäkla tur för henne!

*kaffe refill*

Uuuh, vad jag inte känner för att ha känslor idag! Och uuuh, vad jag inte känner för att ha samtal imorgon!
Kan inte den här veckan bara vara gjord lixom?
Helgen blir väl för den delen inte roligare, det ska nog byggas staket då. Även om jag inte jag står för själva byggandet så tänkte jag hejja på, och skrämma bort den fula fula grannen från att lägga sina hamsterkinder i blöt.
Eventuellt kan det tänkas att jag putsar fönster, vilket inte är ett dugg kul, men jag har ju lovat.
Mina egna fönster får se ut som de gör, vi ska ju få nya till hösten.. Funderade just på om vi får persienner också, för vi har ju sånna, de kan ju inte komma och sno dem även om det nu inte är standard att bjucka på.
I need my persienns..

Nähä, om man skulle gå och försöka spackla över en natts mardrömmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback