Straff?

Jag var lite duktig igår, tog tag i bokmannen och frågade om man kanske kunde få byta sig nån liten bok mot en film som jag råkar ha två av.. Han ville inte ha filmen men gav gärna bort böcker! Dock tror jag mitt "ska vi deala i gränden, du är en enabler" gick lite över hans huvud..
Nåväl, snäll pojk.

Jag läser en blogg i ren förskräckelse.. Tänker inte ens länka till den, men jag kan inte låta bli att läsa. Det är som att se en tågolycka crasha i slowmotion! Långsamt, långsamt, men jävlar vad det kommer att smälla..

Idag fick jag en faktura från rehab för övrigt. En faktura!? För att jag missat ett tillfälle..
Jag är arg, jag är ond, jag laddar för att skälla.. Men nu var inte personen jag sökte där idag såklart, såklart!
Jag godtar inte fakturan, jag godtar inte att jag ska straffas för att jag har problem som jag försöker hantera just genom att gå på rehab, inte fan tänker jag bli straffad för mina problem! Isånna fall, ska de ha jävligt klart för sig, kan jag sitta och må dåligt hemma, helt gratis.
Den person jag pratade med höll i och för sig med, och bad mig ta med mig fakturan på måndag.. Ska jag göra! Jävlaremig..

Jag ska göra lite nytta, så jag kan berömma mig själv senare. Bädda säng, tvätta lite, fixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback