Segt.

Igår fick jag ju gå upp åtta på grund av de söta ventilrensarmännen..
Vid sexsnåret ansökte jag om att få gå och lägga mig hos Ladyn, det fick jag inte, men satan vad trött jag var.
Nåväl, efter en snabb proviantering hos Banan-Mannen så gick vi iallafall och la oss innan tio.
Vad hände sen då?
Jag läste.
Jag tog en sömntablett.
Jag drack vatten.
Jag rökte. (På balkongen)
Jag var på toa.
Och så fucking vidare i all oändlighet!!!
Nån gång vid tre så somnade jag, efter min andra sömntablett (tror jag, vem vet vid det laget).
Kan jag inte få vara trött när man ska sova!!

Jag låg där och fundilurade på om man inte kunde köra en liten tvättmaskin ändå, eller dammsuga lite iallafall.. Och det får man såklart inte!!

Naturligtvis så sov vill till sen eftermiddag.
Vi träffade en granne med hennes lilla hund när vi var ute, hon håller iallafall samma tider som jag gör. Alltid nåt.

Nu sitter jag här med min kaffe och vet att det snart är dags att gå och lägga sig och börja om med det där förbannade försöka-sova-skiten igen.
Uuuuuuh...! För det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback