Nä..hä..

Jag skulle ha träffat pratperson idag.. Men så blev det inte. Hon var sjuk.
Tydligen ansåg en inkompentent hagga till receptionist att hon "ringt hela förmiddagen" genom att ringa en gång hem, och en gång på mobilen, utan att lämna meddelande. Jag anser inte att jag är så himla svår att få tag i, dock är det tillochmed utanför mina krafter att ringa upp när någon har ringt och det blinkar "okänd" på telefonen. Inte heller klarar mina gåvor att lista ut vem det var som la på luren på telefonsvararen, kanske är det nåt jag borde träna på, vad vet jag.
Nåväl, en påse skit är på väg. (Inte bokstavligt talat även om jag har gott om påsar med skit..)

Jag har mest datanördat mig de senaste dagarna. Äntligen flyttas saker över från stora fula datorn till vackra slimmade LarsGöran. Det tar tid..

Jag har varit duktig och hållit i mitt shoppingbehov! Tanken är att jag ska göra det samma hela långa månaden! Håll för fan alla tummar ni har..
Dock räknas inte myslunch med Molina, som är inplanerad.
Inte heller den kasse böcker jag kom hem med, bara för att nån förening (minns inte vilken) säljer begagnade böcker till ganska vettiga priser utanför Ica. Räknas INTE säger jag!!!

Varför får man aldrig choklar och hårfärg i sina kundmeddelanden från diverse butiker föresten? De VET ju vad jag handlar.. Iallafall de där personliga..

"Hej ANNA!!!
Vi ser att utväxten har krupit fram nu igen, och eftersom solen skiner och vi vill att du ska må gott och njuta av dessa varma dagar ger vi Dig härmed en gratis kartong hårfärg!!

För att visa att vi verkligen månar om dig får du dessutom köpa hur mycket choklad du vill för halva priset, vi har noterat att du tycker om det!

Ha det så gott i solen!
Hälsningar Din Ica Handlare"


Inte det, nej.. Nej..
Om man skulle gå och lägga sig istället då.

Kommentarer
Postat av: Molina

Ja men eller hur, ska det vara riktad reklam så ska den väl för faen vara RIKTAD?! :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback