Myskväll

Ladyn kom med glass, OCH en ögonskugga till mig! Dessutom fick jag en present!!! En videofilm!!! Med NEW KIDS ON THE BLOCK!!!!! Woooot!!!
Jag tvingade henne att kolla på Ice age, sen valde hon Resident evil. Kunde hon ju ha sagt från början.. ;P

Allt igenom himla mysigt, hundarna blev förpassade till sovrummet (stackars stackars dem..), katternas klor blev klippta. På första gången på närmare två år, jag ansåg att de kunde få behålla sina vapen mot den eländiga valpen jag släpade hem.. Men nu räcker det.
Inte för att hon fått några rejäla smällar..

Grannarna hade dock fest, som vanligt. Det ligger en drös med fimpar ute på gräsmattan, samt några ölburkar. Jag börjar tröttna rejält.. Dessutom är det tydligen skoj att härja så hundarna här i trappen skäller, för att göra det riktigt lajbans så ringde de på min dörr, OCH den 90-åriga granntantens!! Samtidigt som jag öppnade för att kolla vad det var om så gjorde hon det, i nattlinne.. Man väcker inte gamla tanter!!!!
Nästa gång jag råkar på lägenhetsinnehavaren så ska vi ta ett litet samtal, sen får han ta och hålla ordning på sin unge och dennes kompisar bäst fan han vill. Även när han inte är hemma.

Jag har till och med skrivit en arg lapp! Haha.. Men den får vänta tills imorgon..
På tal om arga lappar så kanske ni ska hålla ett litet öga på den bloggen, man vet aldrig vad som dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback