Mardrömmar..

Gav upp för John Blund tidigt igår.. Somnade och drömde bizarra mardrömmar.
Jag fick ett konstigt hus, med en massa saker i, hade Ladyns tik som var höggravid på vinden och tjockebullen med mig.. Sen dök min pappa upp och var konstig, och hans fru var ännu konstigare. Hon skulle lära mig köra bil..
Vaknade och tog ut hunden, åt lite och kollade på tv en stund, sen gick vi och la oss igen.
Den här gången var jag jagad, det händer ganska ofta att jag drömmer sånt, en av karaktärerna från min bokserie var med mig och vi flydde i panik från ett brott vi inte var skyldiga till, hamnade i nån slags blanding av drömvärld och virituell värld, när vi desperat letade efter en skog att gömma oss i.

Jag förstår inte riktigt min reaktion på en lyckad rehabdag, att jag blev så trött, och drömde så starkt. Men det har väl nån poäng.

Idag kan jag dock ta det lugnt, har haft Kenny att jobba lite för mig, samt provat lite av de där produkterna som jag fick i paketet igår! Yves rular...
Man brukar få en hemlig present när man beställer! Den här gången fick jag en mascara (mycket uppskattat!) och nån slags magpiller! Haha.. Jag uppskattar inte riktigt bakterieflorapresenter, konstig som jag är. Men de var ju en present, och jag får vackert knapra i mig dem, de ska räcka en månad. Och det kanske visar sig att det är en bra sak! Just nu känns det dock inte riktigt som om min mage gillar dem..

Jag tror jag drömt att jag hånglat också, det känns lite som det... Så där tomt.. Jag drömmer ganska ofta att jag hånglar, och det är ju trevligt.. 
 
Storkatten skriker åt oss! Jag vet inte riktigt vad han försöker säga... Kanske har han tråkigt och vill leka med hundet, hon ligger på soffan med mig. Jag vet, det heter i soffan, men hon ligger inte i soffan, hon ligger på ryggstödet. Som en katt. Som en trettiokilos katt, ja.
Jag bor i ett dårhus, im loving it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback