Måndag..

Måndag, kaffekopp, försoven, sen och seg.
*spara och publicera*

Haha, nej, riktigt så fåordig ska jag försöka att inte vara.

Det där shoppingförbudet gick åt helvete redan igår by the way...
Jag råkade ramla in på ellos och beställa jeans och hoodie.
Sen råkade jag beställa lite filmer och, håll i er, två stycken skivor! Jag har inte köpt skivor på hundra år.. Men eftersom jag inte äger den senaste Winnerbäcken så fick den åka med, och så har jag antagligen gjort det jag ska för att få gå ur klubben förr eller senare..
Jag insåg tyvärr att Ginzas priser ligger en hel del under alla andras, så där ska jag nog göra mitt shoppande i framtiden. Dessutom har de t-shirts. Så enkelt det kan vara ibland!
Jag vill bara ha några t-shirts, ospecifierad sort, att byta ut mina fula, håliga, trasiga, för stora skabbt-shirts jag har.

Pengar och skönhet var det..

Idag ska det rehabas!! Yey for me!
Jag sov lite för länge, och jag tänker inte stressa järnet för att gå dit. Jag ska ha mina koppar kaffe och spendera en liten stund med LarsGöran. Och er naturligtvis!
Försöker hålla i minnet att "de andra kanske har lite lägre förväntningar än vad du har", så jag tycker då logiskt att jag ska försöka sänka mina... Det höll han ju inte med om. Men det här "det är inte ett dugg viktigt att äta, motionera och få en dos solsken" får mig att undra. Det är det ju, klart som korvspad. Skitsamma, jag väljer att lyssna på det jag vill och tolka om det precis hur jag behagar, då funkar det ju!

Jag tror det är jag som valt recept idag föresten.. En av mina favoriter.. Undrar hur de kommer att slakta min ungerska potatisgryta..
Men men, lägre förväntningar!! Det gör inget, hur fel kan det bli, det gör inget, hur fel kan det bli, det gör inget, hur fel kan det bli. *mantra*

Määäow sa tjockkatten. Och määäw!
Jag tror han vill ha kärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback