Hantverkare...

Japp, dags igen..
De ska sota ventilerna, och var nyss här och tejpade för dessa. Sen kommer de tillbaka och ger mig en brandvarnare! Presenter är ju aldrig fel.
Och Ladyn! Jag frågade! De kommer var tredje år!

De flesta hantverkare är hemska, just för att de kommer hem till en. Och för att man måste vara uppe tidigt och länge.
De här hantverkarna var toksöta!! Jag hörde hur de härjade i trppen och kastade mig ur sängen och ut med hundet för en snabbkiss, och när vi kom in igen så stod de utanför våra tre dörrar på vår våning. Bra timing!
Nåväl, den ena av dem kom direkt fram och frågade vad tjockbullen var för slags bulle och klappade henne, sen kom den andra med en rulle tejp och ville hälsa på henne, hon tyckte tejpen var jättefin!
Nu var de in och tejpade för mina ventiler, men bullen fick sitta i sovrummet, annars får de ju aldrig nåt gjort...
Jag dricker kaffe.
Tjockbull gruffar på oljudet i trappen, men jag talade om för henne att det var hennes tejp-polare, så jag tror hon gick och la sig igen.

Min hund är skadad av att leva med mig! Haha.. Tidiga mornar, när jag måste upp, ligger hon hellre i sängen en stund till. När jag stängde av tvn inför den elfria timmen så tyckte hon att det var dags att sova, varför annars stänger man av en tv!?
Tur att hon är så söt..

Ah well, mer kaffe, mer hantverkare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback