Fint inne och ute..

Egentligen känns det kanske tråkigt att lägga in ett glatt inägg samma dag som det förra.. För tankarna går ju till honom titt som tätt. Även om han avskydde mig som pesten..
Men han hade gjort sitt, led inte, slapp otäcka sjukdomar och somnade in där han kände sig trygg.
Vad mer kan man önska sig?

Mina kissar har lovat att leva för alltid. Jag tvingade dem.

Jag ringde faktiskt min mor, efter en hel del tvekande!
Hon var mer tagen än jag väntat mig.. Och jag har svårt att känna medkänsla fullt ut.
Men det känns bra att ha ringt ändå. Jag klarar av henne när jag kan kontrollera hur, var, när och varför. Och välja hur nära inpå jag ska släppa in..

Efter det gick jag och bullen upp till Morrmorr. Jag gick och handlade åt henne och åt mig, samt tog mig en närmare titt på de krukor som jag suktat efter i en månad nu. De var lika fina som jag trodde!!
Morrmorr tyckte att jag var förtjänt av dem, och gav mig pengar till att gå upp och köpa två stycken.
Snäll morrmorr, yey for me!

På vägen hem blev det lite ont om armar.. Även om Morrmorr erbjöd mig att låna rullatorn! Jag knöt tjockebullen om midjan och tog stadiga grepp om mina påsar och så tog vi oss hemmåt.. Jag tyckte det var ett utmärkt sätt att hålla hund på! De har visat det i nåt sånt där hundprogram på tv..
Nu beror det ju på hur långt koppel man har... Eller hur .. um.. lång midja man har!
Men hon ströps iallafall inte!! Haha...

Rehab är avbokat för imorgon, och då ska jag väl slippa den där jävla fakturan också..
Orsaken är att jag har dubbelbokat mig lite, långt innan det var tal om nån måndagsgrupp.
Vi ska på konsert, jag och Ladyn! I stockholm! Yey for us!
Och Idol-Danny är förband! Hanär så jävla snygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback