Dator..

Jag sitter här och försöker glädja mig över att jag har en splitter ny (ej avbetald!) blank fin dator att spela patiens på.
Mitt andra favoritnöje, mitt Secondlifeande, fungerar inte längre eftersom deras nya uppdatering tycker att mitt grafikkort är för dåligt. Mitt grafikkort hade varit mycket mer än bra om jag bara inte hade Vista på min fina dator.
Därför spelar jag patiens.
Kul.
Jätte.
Endera måste jag byta ner mig till XP igen, vilket känns jävligt onödigt, eller sluta mitt sociala andra liv. Jag är ganska sur över det valet..
Skitnördar, som gör sånna uppdateringar.

Idag har jag inte bara valt strumpor utan också promenerat och lagat mat, och tvättat nån maskin.
Känns som om jag tvättar jämt! Men jag tycker ju om det.. Det blir så fint på en gång!
Tvätta och diska är nästan det roligaste som finns! Städa toaletter däremot är det värsta som finns..

Bullen tycker det är roligt att vara två år, tror jag. Hon gnager på sitt ben och är nöjd med livet..

Jag ska försöka göra tidig kväll, för imorgon är det rehab.
Inte nog med att jag ska behöva umgås med idioter, något som hamnar efter toalettstädning till och med, jag ska skälla på dem om den där fakturan... Sen ska jag ha möte, och det kan ju bli bra.
Jag vill verkligen inte till idioterna.. Inte ett dugg.. Jag vill inte höra på deras hjärndöda konversationer om luggklippning eller vilket kött man ska köpa. Jag vill helt klart inte höra det fem gånger om, vilket jag fick göra sist. Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det där.. Nånstans hör jag den där rösten som säger "tänk på att i en jobbsituation kan man inte välja vilka man arbetar med", näää det är ju sant! Men jag tvivlar på att jag skulle träffa på nåt dylikt på ett jobb. Och gjorde jag det så får man väl bara hoppas på att det fanns nån annan där som man kunde ha en dialog med.
Inte ska man tycka illa om mindre vetande människor heller, för de kan ju inte rå för det. Men.. men.. Jag tycker inte om!
Ursäkta mig så jävla mycket att jag uppskattar personer med minst fem procents hjärnkapacitet! Ett IQ strax över vad som krävs för att tugga tuggummi och gå samtidigt, tack..
Inte hjälper min inställning mot att gå till med det faktum att jag måste gå upp klockan sju dessutom.
Lite svårt att skutta ur sängen när klockan ringer när man vet att man är på väg mot de där lixom..
Sist men inte minst måste jag äta med dem!
Äta och prata samtidigt.
Med människor!!!
Jag har fobi mot människor som äter äckligt.. Speciellt på stan. Gående. Mosande in i käften, smulor som ramlar, fläckar i ansiktet. Slickande på glassar, med tungan! Bland folk!
Isch..

Blondinen menade att min nya bror läser min blogg föresten.
Jag undrade varför i hela världen då för, jag gnäller ju bara!
Haha..
Men visst, happy läsing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback