Dagen efter..

Det känns verkligen som en dagen efter-dag. Jag har huvudvärk och alvedonen är slut.. Uuu..

Gårdagen var skoj!
Tyvärr blir jag ju utmattad av skoj... Uuu.. Igen.

Jag och Ladyn var ju på Backstreet Boys! Haha..
Jag var aldrig nåt stort fan, har inte en enda skiva, men Ladyn ville se sina gamla pojkbandsfavoriter, och nu har jag one up på henne så att säga.. Det kommer nog att komma nåt som jag vill se! *veta*
EMD, eller vad de heter, var förband. Idol-Danny ni vet? Han är ju gräsligt snygg.. De andra två vet jag inte, men en av dem är ju från Västerås! Han gick på gymnasiet med Ladyn för övrigt.. *namedropping utan namn*

Tyvärr blev det en lååååång paus mellan Snygg-Danny och Snygg-AJ.. Grabbarna hade med sig ett litet eget förband, nån pojk som mimade till sina låtar, ibland med mikrofonen på plats, ibland inte. Och det var absolut inte min bag.. Ladyn sa att han sjöng falskt dessutom. Sånt har hon koll på, jag tyckte mest att det lät illa.
BSB grabbarna var dock duktiga! Det var skoj att se på.. Alla hade visst nån liten solospot också, för de har väl försökt sig på solokarriärer.. AJ var bäst. AJ är alltid bäst.
Han har kn.. *ehrm* .. han har lagom med livserfarenhet för att vara snygg, kan man säga..
Varje gång jag såg den där lilla saken, Nick tror jag det är, så kunde jag inte låta bli att tänka på att han .. *ehrm* ..har umgåtts med fröken Hilton. Märkligt.

Hemvägen var lång och seg.. Vi var trötta och förvirrade lantisar.
Ladyn körde fel ett par gånger, och jag har ju lixom inget att komma med när det gäller bilar och/eller vägar. Så jag åkte bara med.. Men hem kom vi.
Och tjockebullen var överlycklig! Hon fick vara ensam lite för länge, men det tog ju sån tid allt..

Jag ringde min söta, snälla granne på vägen hem för att höra om hon klagat nåt, det hade hon inte, men grannen fick gå över och släppa in katten från balkongen! Haha.. Tur att hon har nyckel, annars hade han suttit där och ylat till klockan ett på natten.

Jag köpte fina armband också! På nåt så exotiskt som Glitter i Globen! Sånna fina som alla andra har, som tydligen är inne (och snyggt!). Visst finns de väl i stan också, men jag orkar inte ner på stan.. Hatar ju stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback