Choklad..

Chokladbehov! Ligger inte riktigt så nära promenadberoendet som vi pratade om tidigare va?
Jag skyller på fullmånen eller nåt.. Och chokladar bäst jag vill! Jag köpte branflakes för att väga upp onyttigheterna, eller mest köpte jag branflakes för att man fick en skål på köpet, men det behöver vi inte prata så mycket om.

Drömboken är slut... Det lutar åt en lånad nazibok at the moment. Jag borde ju läsa ut den och lämna tillbaka den, hur som helst.
Eller Borta med vinden, som är jättelång med pytteliten text. Men den är snygg! Tryckt 1953 har jag för mig.. Fröken Korp har en likadan, fast hennes är tuffare för den är tryckt åt fel håll, eller hur det nu var.

Idag hade jag tänkt att vara snygg, det gick lite sådär med den planen.. Men man kan ju försöka?
Har mina snygga armband iallafall, de som jag köpte i Globen. Och de lär få sitta på, för det är ett rent helvete att få av och på de små rackarna. Vart är glidmedlet när man behöver det??
Vill man vara fin..

Ladyn skulle komma över med glass.. Ben&Jerry.
Och ja, det blir helt klart branflakes ett tag framöver..

Kommentarer
Postat av: Ladyn

är det min nazibok? :D

2008-04-20 @ 09:53:35
Postat av: Anna

Nej, det är en av alla de andra naziböcker jag har lånat!! :P

2008-04-21 @ 02:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback