Vidrig fortfarande och violett tå..

Den har fått en fin färg, min tå.. Den gör lite ont fortfarande, och det tänker den nog fortsätta med ett tag..
Härligt..

Ungarnas sleepover gick bra.. Även om Lillkillen inte sover så bra borta, inte när mammis inte är här. Jag och alla kidsen, stora som små, stängde in oss i sovrummet och besöket tog hinten och sov på soffan.
Jag är verkligen inte ämnad för att bo med folk, och det känns helt okej! Jag vill aldrig göra det... Folk får gärna vara här, bara de har ett hem att gå till... Och gör det emellanåt.
Idag har jag ringt och gnällt till Ladyn som förstod och höll med.. Alla mina vänner vet vilka kontrollbehovsproblem jag har, och anpassar sig. De brukar skratta lite åt det, men det gör inte så mycket, bara de gör rätt.. Haha.. Sånt accepterar man. Och framför allt, man lämnar saker som de är!!! Om man nödvändigtvis behöver ändra saker så återställer man när man är klar, det är ganska självklart för mig iallafall.

Allt annat är också skit föresten..
Har inte fått min utlovade kallelse till AF som skulle komma idag, den kommer kanske imorron, då har jag ju en hel dag på mig att fixa så jag kan komma! Yey! Å andra sidan kanske jag skiter i det.. AF-personen går inte att få tag i, hon är borta till den 27:e, läspande bävern skulle komma tillbaka typ nu... Så jag ska väl ringa henne och meddela att jag inte vill ha henne och hennes chef där. Går de inte med på det så blir jag nog sjuk, jag får nog en ångestattack. Sådeså.
Ekonomin ser ut som den har gjort den sista tiden, om än lite värre. Men jag tror att det vänder sen, om jag bara lider som en jävla hund den här månaden också så ska det gå sen.. Det ska det...
Återigen skjuter jag på räkningar och fixar och trixar. Men hey, det har ju funkat än så länge!
Jag känner mig usel och patetisk, men jag lever.

Korpen kom över i god tid igår.. Jag tjatade om en prommis med kidsen. Det gjorde saker mycket bättre. Hon är bra.. Jag gnällde på mitt och hon gnällde på sitt (fast hon hade lite roliga saker också) och sedan känns allt mycket lättare. Vänner är bra, vänner är guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback