Trött och tråkig..

Förstår mig inte på den här tröttheten.. Hjälper inte hur mycket jag än sover. Igår somnade jag på soffan när Korpen och Lillkillen gått.. Vaknade vid elva, gick ut med Stjärnan och somnade sedan om i min säng, för att vakna tio timmar senare.. Stjärnan var uttråkad. Konstigt?
Känner att den där energin som strålade och sög in allt i sin väg för en månad sen är som bortblåst, kvar är trötthet och negativitet.
Inte blev det bättre av att jag fixade räkningarna.. Trots att jag fått extrapengar så räcker dem, men bara just det, räcker. Jag vill också göra saker, jag vill leva, jag vill fan vara den som bjuder mina vänner på en kväll med mat och trevligheter.
"Det kommer bättre tider" försöker jag övertyga mig själv om.. Det gör det.. Snart är extrautgifterna borta.. Men det skulle inte förvåna mig om det kommer nya...
Vet inte om det är så mycket bättre att lida satan några månader än att lida lite hela tiden, alltid. Bör ringa och fixa saker, jag började, men sen tog det dåliga humöret över och jag orkade inte med telefonköer från helvetet.
Jag vill fan ha ett liv..
Och kärlek, eller nåt som liknar det..
Sen är jag ju lite kräsen också..
Inga jävla allergiker.. Måste tycka om både hund och katt.. Vegetarian är ett plus, acceptans är ett måste.. Inga konflikträdda mesar.. Intelligent.. Mörkt hår och blå ögon?
Har du en sån till övers så skicka hem han till mig...
Ey, Fröken Korp vill också ha en, skicka två!
Hahaha..
Oh, just det, inga dvärgar heller tack.. Minst 174 cm hög.

Kommentarer
Postat av: hRaven

ja... han behöver ju inte vara vegetarian, men annars så... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback